Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”

Koszuty, dn. 03.12.2021 r.

Nr sprawy: SPK-261.01.2021

 

        ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup pomocy dydaktycznych  w ramach programu „Laboratoria przyszłości”

 

 

 

 

I.  NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach

Koszuty 17, 62-400 Słupca

NIP; 667-16-11-981

REGON; 001192125

Nr tel. 63 2757186

e-mail: sekretariat@spkoszuty.pl

 

 

 

II.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA

Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe – postepowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł.

Rodzaj zamówienia: dostawa i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Laboratoria przyszłości”

 

III.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Laboratoria przyszłości”:

      Wyposażenie podstawowe:

 

- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – (minimalne wymagania techniczne - mikrokontroler wraz z wyposażeniem   

    dodatkowym, a w szczególności: płytki stykowe prototypowe oraz  zestaw przewodów" )

- Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem

- Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami – (minimalne wymagania techniczne -Jakość zapisu min. Full HD
   Stabilizator obrazu - optyczny lub cyfrowy. W przypadku gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne obu pozycji, aparat 

    fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu.)

- Statyw z akcesoriami

- Mikroport z akcesoriami – ( minimalne wymagania techniczne - nie wymagający podłączenia kablowego do kamery)

- Oświetlenie do realizacji nagrań

- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami

- Gimbal

Robotyka:

- Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich    

  funkcjonowanie – ( minimalne wymagania techniczne - Możliwość zakładania na okulary korekcyjne)

- Robot edukacyjny wraz z akcesoriami –( minimalne wymagania techniczne - Funkcjonalność robotów edukacyjnych pozwala na  

   ich integracje z odpowiednim oprogramowaniem komputerowym.  Roboty powinny umożliwić zdalne kierowanie ruchem robota

  Roboty powinny umożliwiać programowanie na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np.    

  tekstowy, bloczkowy)

 

       Sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku:

          - Blenda fotograficzny

         - Mikrofon nagłowny z akcesoriami

         - Mikrofon dynamiczny z akcesoriami

         - Oprogramowanie do edycji, montażu

         - Greenscreen

         - Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami

         - Nagłośnienie

         - Słuchawki studyjne

         - Panele akustyczne

 

        Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za całość zamówienia.

  1. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby zamawiającego - Szkoły Podstawowej w Koszutach, w terminie do 7 dni - licząc od daty złożenia zamówienia przez dyrektora szkoły.
  2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zostanie zawarta stosowna umowa na dostawę.
  3. Do kontaktów z wykonawcami upoważniony jest wz. dyrektora szkoły Wiesława Frydrychowicz

tel.(63) 275 71 86,    e-mail: sekretariat@spkoszuty.pl

 

IV.  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin wykonania zamówienia: Umowa na dostawę i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne             w ramach projektu Laboratoria przyszłości do 17 stycznia 2022 r.  

 

V. DOKUMENTY, JAKIE WYKONANWCA POWINIEN ZAŁACZYĆ DO OFERTY:

1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

a) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.

b)  Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

c)  Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).

d) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.

e) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.

f)  Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.

g) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu – załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego.

                 

 

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr

Nazwa kryterium

Waga

1.

Cena zł. brutto

100 %

 

2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:

Nr i nazwa kryterium

Wzór:

 

Cena

 

Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * Wc gdzie:

 

      - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,

      - Cof – cena podana w ofercie,

      -  Wc  - waga  kryterium cena

 

 

 

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

1. Ofertę cenową  należy  złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Dostawa  i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Laboratoria przyszłości´                    w terminie do dnia 10.12.2021  do godz. 12.00 ,.

2. Wymaga się, aby oferta pisemna umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:

 

OFERTA

Dostawa  i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Laboratoria przyszłości´                    w terminie do dnia 10.12.2021 r.  do godz. 12.00 ,.

NIE OTWIERAĆ PRZED 14.12.2021 r. godz. 9.00 ,.

3. Otwarcie  nastąpi w  14.12.2021 r, o godzinie 9.00, w siedzibie Zamawiającego (Szkoła Podstawowa    im. J. Janika w Koszutach).

3. Zamawiający  dopuszcza  składania ofert drogą elektroniczną: sekretaria@spkoszuty.pl

4. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.

5. Termin związania ofertą – 30 dni licząc od dnia, w którym przypada koniec terminu składania ofert.

6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wezwać Wykonawcę uzupełnienia dokumentów.

7. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny – Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie w tym finansowe od Zamawiającego.

8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postepowania.

 

VIII. ZAWARCIE UMOWY ORAZ ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA.

1. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.12.2021r.                w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą.

2. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną                          i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.

 

IX. KLAUZURA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach reprezentowana przez Dyrektora.  Adres i dane kontaktowe administratora danych: Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach, Koszuty 17, 62-400 Słupca, telefon 63 275-71-86
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z przetwarzaniem danych, można się skontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych (IOD) w następujący sposób: poczta elektroniczna iod@itgova.pl; nr telefonu 503-101-489; lub pisemnie na adres naszej siedziby.
  3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO* w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, art. 6 ust. 1 lit. b) RODO* w celu zawarcia lub realizacji umowy,  art. 6 ust. 1 lit. d) RODO* do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej, art. 6 ust. 1 lit e) RODO* w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. W pozostałym zakresie na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów.
  4. Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator danych zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu określony w obowiązujących przepisach prawa w zakresie archiwizacji i instrukcji kancelaryjnej lub w przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażenia zgody do momentu jej odwołania.
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych; ograniczenia przetwarzania danych osobowych; przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z wymienionych uprawnień.
  7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażenia zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie - bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Podanie danych osobowych w zależności od rodzaju sprawy może być wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych osobowych zazwyczaj będzie niezbędne do realizacji celu, np. załatwienia sprawy.
  9. Przy przetwarzaniu danych osobowych nie będzie używane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
  10. Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do państw trzecich, ani udostępniania organizacjom międzynarodowym.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Tel: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl

 

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

X.  Lista załączników:

1. Opis przedmiotu – załącznik nr 1

2. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2.

3. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3

4. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 4

5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5

6. Projekt Umowy stanowiący załącznik nr 6

7. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu – załącznik nr 7

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 grudnia 2021 09:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Lidia Książczak
Ilość wyświetleń: 163
03 grudnia 2021 10:16 (Lidia Książczak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2021 10:16 (Lidia Książczak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
03 grudnia 2021 10:16 (Lidia Książczak) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)