Nr sprawy: SPK-261.01.2021
Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach zwraca się z zapytaniem ofertowym na zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Szkoła Podstawowa im. Józefa Janika w Koszutach
Koszuty 17, 62-400 Słupca
NIP; 667-16-11-981
REGON; 001192125
Nr tel. 63 2757186
e-mail: sekretariat@spkoszuty.pl
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: Zapytanie ofertowe – postepowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł.
Rodzaj zamówienia: dostawa i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu „Laboratoria przyszłości”
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wyposażenie podstawowe:
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – (minimalne wymagania techniczne - mikrokontroler wraz z wyposażeniem
dodatkowym, a w szczególności: płytki stykowe prototypowe oraz zestaw przewodów" )
- Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem
- Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami – (minimalne wymagania techniczne -Jakość zapisu min. Full HD
Stabilizator obrazu - optyczny lub cyfrowy. W przypadku gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne obu pozycji, aparat
fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu.)
- Statyw z akcesoriami
- Mikroport z akcesoriami – ( minimalne wymagania techniczne - nie wymagający podłączenia kablowego do kamery)
- Oświetlenie do realizacji nagrań
- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami
- Gimbal
Robotyka:
- Gogle Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich
funkcjonowanie – ( minimalne wymagania techniczne - Możliwość zakładania na okulary korekcyjne)
- Robot edukacyjny wraz z akcesoriami –( minimalne wymagania techniczne - Funkcjonalność robotów edukacyjnych pozwala na
ich integracje z odpowiednim oprogramowaniem komputerowym. Roboty powinny umożliwić zdalne kierowanie ruchem robota
Roboty powinny umożliwiać programowanie na różnych poziomach i poprzez obsługę więcej niż jednego języka programowania (np.
tekstowy, bloczkowy)
Sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku:
- Blenda fotograficzny
- Mikrofon nagłowny z akcesoriami
- Mikrofon dynamiczny z akcesoriami
- Oprogramowanie do edycji, montażu
- Greenscreen
- Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami
- Nagłośnienie
- Słuchawki studyjne
- Panele akustyczne
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za całość zamówienia.
tel.(63) 275 71 86, e-mail: sekretariat@spkoszuty.pl
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: Umowa na dostawę i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Laboratoria przyszłości do 17 stycznia 2022 r.
V. DOKUMENTY, JAKIE WYKONANWCA POWINIEN ZAŁACZYĆ DO OFERTY:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
a) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
c) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
d) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
e) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
f) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego.
g) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu – załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr |
Nazwa kryterium |
Waga |
1. |
Cena zł. brutto |
100 % |
2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następującego wzoru:
Nr i nazwa kryterium |
Wzór: |
Cena |
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * Wc gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert, - Cof – cena podana w ofercie, - Wc - waga kryterium cena
|
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Dostawa i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Laboratoria przyszłości´ w terminie do dnia 10.12.2021 do godz. 12.00 ,.
2. Wymaga się, aby oferta pisemna umieszczona była w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego i opisane według poniższego wzoru:
OFERTA
„Dostawa i wyposażanie szkoły w pomoce dydaktyczne w ramach projektu Laboratoria przyszłości´ w terminie do dnia 10.12.2021 r. do godz. 12.00 ,.
NIE OTWIERAĆ PRZED 14.12.2021 r. godz. 9.00 ,.
3. Otwarcie nastąpi w 14.12.2021 r, o godzinie 9.00, w siedzibie Zamawiającego (Szkoła Podstawowa im. J. Janika w Koszutach).
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną: sekretaria@spkoszuty.pl
4. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
5. Termin związania ofertą – 30 dni licząc od dnia, w którym przypada koniec terminu składania ofert.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wezwać Wykonawcę uzupełnienia dokumentów.
7. Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny – Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie w tym finansowe od Zamawiającego.
8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wynikach postepowania.
VIII. ZAWARCIE UMOWY ORAZ ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA.
1. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.12.2021r. w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą.
2. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.
IX. KLAUZURA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
X. Lista załączników:
1. Opis przedmiotu – załącznik nr 1
2. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2.
3. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3
4. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 4
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia załącznik nr 5
6. Projekt Umowy stanowiący załącznik nr 6
7. Oświadczenie Wykonawcy o zgodności parametrów zaoferowanego asortymentu – załącznik nr 7
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa im. Józefa Wiktora Janika w Koszutach